Погода
Погода в Киеве
Погода в Харькове
Погода во Львове

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

Новости Экономика самолетукраинароссия

Росія готується до відновлення будівництва літаків Ан-124 «Руслан»

1
base article image

Відновлення серійного виробництва українсько-російського літака Ан-124 «Руслан» передбачається з 2016 року.

Про це власному кореспонденту ГолосUA у Москві повідомили в прес-службі Об’єднаної авіабудівної корпорації.

Як повідомляв ГолосUA, про намір Росії та України поновити виробництво літаків Ан-124 «Руслан» заявив прем’єр-міністр РФ Володимир Путін. Їхню зборку здійснюватимуть два підприємства - літакобудівний завод «Авіастар-СП» в Ульянівську та київський авіазавод. При цьому перед тим, як приступити до будівництва нових «Русланів», на ульяновському підприємстві повинні будуть завершити програму глибокої модернізації військово-транспортних лайнерів, що знаходяться у веденні міністерства оборони РФ.

Втім, низку моментів ще доведеться уточнити та узгодити на рівні обох виробників - наприклад, як будуть розподілені задачі і замовлення між двома виробниками повітряних гігантів - Ульянівським та Київським авіазаводами. Два цих підприємства випустили в цілому 56 «Русланів». У прес-службі уточнили, що на російському підприємстві є всі можливості для того, щоб відновити збірку - як технічні - стапеля, оснащення та інше, так і кадрові. Але все залежатиме від того, як домовляться глави двох держав.

При цьому, стверджують авіабудівники, стартове замовлення вже сформовано: орієнтовно, воно складе 15-16 літаків Ан-124 «Руслан». На виконання цієї програми у федеральному бюджеті РФ на найближчі роки передбачається закласти 60 мільярдів рублів.

Довідка ГолосUA. Ан-124 «Руслан» - українсько-російський літак, який є найбільшим у світі транспортним вантажним літаком – здатний перевозити вантаж вагою до 150 тонн. Розроблений у Києві на АНТК імені Антонова. Серійно випускався з 1982 року на київському заводі «Авіант» та ульяновському підприємстві «Авіастар». Виробництво було припинено у 2004 році, але вже через три роки Росія та Україна почали домовлятися про поновлення серійного виробництва. Зараз попит на ці літаки у світі перевищує 70 машин. Серед замовників – Міністерство оборони Росії, авіакомпанія «Волга-Дніпро» та інші перевізники.

Д. Кляхін

 

Загрузка...
Загрузка...

Оставайтесь в курсе событий.
Подписывайтесь на нас в социальных сетях.